انواع مختلفی از برندینگ وجود دارد که هر کدام اهداف و استراتژیهای خاص خود را دارند. برخی از رایجترین انواع برندینگ عبارتند از: برندینگ شخصی، برندینگ محصول، برندینگ خدمات، برندینگ شرکتی، برندینگ دیجیتال، برندینگ جغرافیایی، برندینگ رویدادی و برندینگ مشارکتی.

این نوع برندینگ بر روی ایجاد و مدیریت شهرت و اعتبار یک فرد تمرکز دارد. هدف این است که فرد به عنوان یک متخصص در حوزه کاری خود شناخته شود و بتواند از این اعتبار برای پیشبرد اهداف شخصی و حرفهای خود استفاده کند.

در این نوع برندینگ، یک برند خاص برای یک محصول یا خط تولید ایجاد میشود. هدف این است که محصول در ذهن مشتریان با ویژگیها و مزایای خاصی همراه شود و از سایر محصولات مشابه متمایز گردد.


نشان برند

اوراق اداری

راه بردهای توسعه برند

طراحی بسته بندی

وایب پیج اینستاگرام

آیکن های راهنما

اقلام و ملزومات کمپن های تبلیغاتی

تجربه کاربری وبسایت و اپلیکیشن

تولیدات ویدئویی متناسب با بستر پخش

کتاب راهنمای استفاده برند
این نوع برندینگ بر روی ایجاد یک برند برای یک خدمت یا سرویس خاص تمرکز دارد. هدف این است که کیفیت و ویژگیهای منحصر به فرد خدمات به مشتریان معرفی شود و تجربه خوبی از دریافت خدمت برای آنها ایجاد گردد.



نشان برند

اوراق اداری

راه بردهای توسعه برند

طراحی بسته بندی

وایب پیج اینستاگرام

آیکن های راهنما

ویژگی هایی خاص محصول شما

انعطاف در ارائه خدمات پس از فروش

در نظر گرفتن بودجه مشخص برای هر بخش

تعریف شفاف انتظارات و پایش تا رسیدن به نتیجه مطلوب
مواردی که در این بخش مشاهده می کنید، مجموعه ابزار و اقدماتی است که برای برندینگ موفق به آن نیاز هست.

اقلام و ملزومات کمپن های تبلیغاتی

تجربه کاربری وبسایت و اپلیکیشن

تولیدات ویدئویی متناسب با بستر پخش

کتاب راهنمای استفاده برند

معرفی محصول ، خدمات یا شرکت

اقلام مرتبط و مورد نیاز اما پرکاربرد

پایبندی به مشتری مداری

دانش واقعی در زمینه فعالیت

اصل کلیدی در تمایز بین رقبا

حفظ تداوم در امور لازم