انواع مختلفی از برندینگ وجود دارد که هر کدام اهداف و استراتژی‌های خاص خود را دارند. برخی از رایج‌ترین انواع برندینگ عبارتند از: برندینگ شخصی، برندینگ محصول، برندینگ خدمات، برندینگ شرکتی، برندینگ دیجیتال، برندینگ جغرافیایی، برندینگ رویدادی و برندینگ مشارکتی. ​​​​​​​

برندینگ

این نوع برندینگ بر روی ایجاد و مدیریت شهرت و اعتبار یک فرد تمرکز دارد. هدف این است که فرد به عنوان یک متخصص در حوزه کاری خود شناخته شود و بتواند از این اعتبار برای پیشبرد اهداف شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کند. ​​​​​​​

برندینگ شخصی :​​​​​​​

(Personal Branding)​​​​

برندینگ محصول:

(Product Branding)

در این نوع برندینگ، یک برند خاص برای یک محصول یا خط تولید ایجاد می‌شود. هدف این است که محصول در ذهن مشتریان با ویژگی‌ها و مزایای خاصی همراه شود و از سایر محصولات مشابه متمایز گردد. 

برندینگ خدمات:

(Service Branding)

این نوع برندینگ بر روی ایجاد یک برند برای یک خدمت یا سرویس خاص تمرکز دارد. هدف این است که کیفیت و ویژگی‌های منحصر به فرد خدمات به مشتریان معرفی شود و تجربه خوبی از دریافت خدمت برای آنها ایجاد گردد. 

​​حالا با بخش کوچکی از برندینگ آشنا شدید

اگر تمایل دارید اطلاعات کامل تری در این زمینه کسب کنید، ادامه صفحه را مشاهده کنید.

ثبت درخواست

در غیر اینصورت می توانید همین الان اولین قدم را برای ارتقاء برندتان بردارید.

بــرنــدیـنـگ مـوفـق

(Successful branding)

مواردی که در این بخش مشاهده می کنید، مجموعه ابزار و اقدماتی است که برای برندینگ موفق به آن نیاز هست.